↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 8月 19, 2007

唱K夜

今日總算好o的, 返下晝, 可以訓晏少少
返到去, 果然張枱係亂o既, 都要少少時間先搵齊翻o的要用o既工具出黎~~
危險哥哥第三集上演, 頭兩集要嚮唔止揚xanga搵, 至於第三集呢, 話說今日同vanessa嚮Counter, 我就一路睇唔止揚o既xanga, 再搵頭兩集出黎俾呢個女主角睇, 但係嚮搵搵下o既時候, 佢見到xanga入面有張Cash Back o既poster, (張poster係比較有o的半裸露o既情況發生), 佢一見到就話唔止揚佢變態啦, 咁就係危險哥哥第三集~~
下晝, 見到骷小姐佢同Lisa講野, 跟住就被請入AL房, 有種不祥o既感覺, 骷小姐原來係投訴喎, 之後問人, 都唔知佢係投訴乜野, 唉...... 硬係覺得關自己事架囉...... 呢排黑仔嘛...... (已經唔係話自己點解黑仔, 而係接受o左自己黑仔)
好, 放工啦~~ 唱K啦~~
book 就book o左6點, 未夠鐘, 而又咁o岩嚮機舖門口度落車喎, 入去打翻舖先~~ 有人打gundam, 有人玩KOF, 有玩篤篤機, 又有玩太鼓, 仲有就係玩射籃(三條友射原來係會仲低分架囉......)
夠鐘唱K啦, 一開波竟然唔係唱歌架喎, 而係玩Mario Kart, 估唔到呀研係咁勁架喎~~ 勁呀~~
莫華倫版o既我又黎攪事~~
仲有就係玩o左好多Game, 輸o左好多, 食o左好多檸檬, 酸屎......
太多白痴野, 未能盡錄 ←抄人地xanga
但係嚮我開心緊o既時候, 屋企人走黎閙交, 焗住要走, 我只可以長嘆......

0 Comments:

發佈留言

<< Home