↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 8月 08, 2007

日記→週記

硬係覺得呢, 用Blog黎打日記, 係有o的...... 唔知點講, 個title唔係日記就係日記, 硬係有o的...... 真係唔知點, 但係又唔想用xanga喎, (我係鐘意blogger呀, 你吹呀), 好繼續我o既日記日記~~
上回寫到星期二, 今次就由星期三寫起啦~~
星期三, 今日, 八月一日, 係我第一日返工, (咁多工你返o既), 不過唔係暑期工喎, 而係學校o既Barn Helper, 其他人可能唔知咩係Barn, 等我約略講下啦, Barn, 全名係Computer Barn, 一見到Computer呢個字你就應該估到估到係乜啦, 無錯, 簡單黎講, 即係電腦房, 一個(其實唔止一個, UST係有三個Computer barn)公開俾所有學生用o既電腦房(有位o既話~~). 好, 講完咩係Barn, Helper你應該知係乜啦, 唔知o既話自己查字典, 連helper都唔知~ (不過真係有人唔知架, 我初時同我呀媽講話我做o左學校helper呢份工o個時, 我呀媽話,
咩扒話?
Help扒.
即係咩呀?
咁咩係help呢?
help係...... 幫咁解囉
咁扒呢?
扒...... 唔知喎
扒即係人咁解
哦......)
事實上我呀媽o的英文係得小學程度, 唔識唔出奇~~ 其實講完佢都應該仲係唔識, 總之係返工搵錢啦~~
好, 講完一大輪廢話之後都未講到我星期三做過o的乜喎~
星期三, 尋日UST人事部o個度打電話黎話我做Student Helper份約已經準備好, 今日可以去簽, 咁就早o的返, 去攪埋o的野, 又有一大本MPF o既野...... 有o的唔想睇~~ 嚮返學o既途中, 去o左快圖美度幫人哂證件相, 掂~~ 個四就有八張證件相, 睇翻地鐵o個o的, 卅蚊先得o個四張...... 去到快圖美, 咦, 閂o左門o既?! 望一望, 有個牌寫住"請稍候...... 9:15"而家先至係9:10, 咁咪要等5分鐘, 算, 等你...... 橫掂仲有時間. 今日Barn helper返十點, 一向返工都準時o既我當然早到啦, sign on time係9:55, 應該係有個senior helper黎帶一次, 但係我早過佢咁多返, 佢未到都唔出奇丫...... 但係講真, 都無乜野要教, 但係試unlock個printer unlock唔到喎, 咁有趣o既?! 之後就去對211份卷, 唉...... 成績就緊係...... 唉...... 個mid-term同個final差唔多分, 相信個Grade都...... 之後去搵埋Denny食飯, 點解做Lab Helper都會超時o既...... 仲要好多時都係咁喎~~ 食完飯飯, 繼續做多兩個中o既Barn Helper, 今次到勁多人o既Barn B, 而我亦都要做o既野就係換紙, 幫人Add print Budget, 個soc黎架喎, 仲要一Add Add兩張, $120. 又有人問Print唔到野, 未轉做Purchased Print Budget, 同埋跟本無錢, 亦都有一Print o左豪華版notes, 各位記住啦, 人為錯誤print o左豪華版係無得退翻錢架~~
最後, 亦都係我最想講o既就係見到Social Dance 個女仔partner, 估唔到佢會向我宣教囉, 即管聽下佢講乜囉, 其實我唔抗拒人地嚮我宣教, 但人係我唔想o既係, 佢地之後會係咁煩住哂, 大佬呀, 即使我係基督徒, 我都唔想成日去教會, 成日去同其他人宣教, 好似蛋哥咁, (佢係唔係會嚮出面宣教我唔知, 但係至少佢唔會嚮我地面前係咁做) 呢樣野係我幾鐘意架囉, 因為, 天父創造人, 其實人係已經委派o左唔同o既使命俾佢, 每個人有唔同o既命運, 我好相信上帝佢已經plan o左, 好多時o既我係會聽天由命, 簡單黎講係因為我相信主已經靜悄悄地幫我安排一切, 而我, 相信應該唔係出去宣教o個班, 因為我對一些o的句子係覺得噁心的. Step(女partner)話未受洗都係基督徒喎, ok, 你話係o既話, 我絕對唔會否認我係基督徒, 但係我亦都唔會無啦啦公開咁話俾人知我係, 因為你相信主, 係唔應該以此到處炫耀. 但係有人可能會話, 咁你信主而又唔出去宣講佢o既事情, 你對佢唔住, 其實我係好樂意做分享呢個工作, 又或者係以一個歌頌o既方式黎到協助宣揚主的偉大, 有一首中文歌我係幾鐘意架, 愛是不保留, 第一次聽到o既時候, o個時我都仲未知呢首歌係一首詩歌, 以為只不過又係一o的流行情歌, 但係講真, 聽落其實係幾舒服架喎~~ 到最後, Step佢又問我拎電話呀o個o的o個o的, 不過我無問翻佢電話, 因為, 好多時, 命運o既野, 好難講, 渺渺中自有主宰.
夜晚, 屋企部機真係頂唔住啦, 要reinstall過啦~~ 好, 又有一個新同埋乾淨o既windows用. 但係夜晚o個陣, 有個學園傳導會o既人打黎, 內容都係o個o的, 唔講啦, 但係呢...... 我都係唔係太鐘意佢最後o個句 願主祝福你 囉, 無私的主係好樂意祝福任何人, 唔係佢都唔會派佢o既獨生子落黎啦, 對o個句說話有o的反感......
星期四, 今日朝早, 應該話係尋晚呀媽都唔知做乜事, 突然話想去食早餐喎, 咁就早o左都有一粒鐘起身黎食早餐~~ 之後就返學校去做所謂o既notebook training, 其實咪即係聽個sales嚮度講野, 仲要講o個o的好似無乜用咁囉, 小, 早知真係唔鬼去, 無啦啦用廿蚊車錢返去就係聽埋o的咁o既野, 講個Vista仲廢, 咩Movie Maker, Indexing, XP咪一樣有, 真係蝦你唔識......
之後就好無聊咁返翻灣仔食o左碗麵, 再嚮屋企度Hea~ 無聊......
星期五, 本來今日只係要返下晝barn helper, 但係上晝take埋YC o個個slot, 但係, 都真係幾悶...... 坐四個鐘嚮個barn度, 睇下o的355, 打下呢篇由日記變周記咁, 就又一日~~
夜晚唔止揚佢嚮msn度同我講話佢今晚收夜, 會整定o的陷阱俾我聽日返黎中, 但係我不嬲都會早返去, 都無乜點驚過~~
星期六, 遲o左o的o的起身, 睇住架車走o左, 去第二個站度搭, 結果又係搭翻同一架車, 幾次都係咁...... 返到去, 只係比平時早十分鐘返遲o左少少, 一睇個所謂陷阱, 唔駛兩分鐘就完全恢復原狀, 陷阱...... 不堪一擊~~
下晝o個時, 之前有條o靚仔俾人BlackList o左5人無得book機, 今日佢就帶o左佢老豆黎, 同我地講數喎, 呀老豆, 你話"你地要返工, 咁先至放個仔嚮圖書館玩下電腦, 唔通真係放佢嚮街度學壞咩", 但係我想同你講, 嚮圖書館都唔一定唔會學壞架喎, 你個仔要壞我地跟本控制唔到, 我話你知丫, 你個仔成日嚮度群埋另一班細路, 嚮度係咁打機, 仲當我地無到咁, 鬧極都唔聽, 仲同人嚮度打交添, 咁我地駛唔駛打個電話俾你呀, 你話我細個o個時都有曳過, 但係我同你講, 我細個o個時好乖架喎, 成日呆嚮屋企架, 唔似你個仔咁成日都要出街架喎~ 哼~~ 最後咪又係要老闆出黎同佢講數佢先肯收手, 話到尾, 咪又即係俾你個仔嚮度打翻機, 挑~
夜晚, 佢地成班話去燒膠喎, 唔係下化, 夜晚氣溫卅度都走黎燒, 傻架? 我先唔會同佢地一齊癲呀(我有意思o個個都唔去, 點解我要去呀?), 但係臨走o個時, 唔知點解冬冬佢俾o左支蚊怕水我喎, 我仲唔周圍向住人黎噴咩, 過癮~~~~
星期日, 今日都好似都剩係返工同放工, 都無乜野特別, 只係就算食o左飯返到去都係勁肚餓咁囉, 放工就去o左食吉野家咁之嘛. 至於嚮公司o個度, 當我開o左個msn之後, 呀瘋就係咁用我個msn同唔止揚佢係咁msn, 唔止揚呀, 唔關我事架...... 除o左我話芭芭拉話o個幾句之外(死都要拖埋芭芭拉落水) 之後都唔關我事架...... 而芭芭拉真係有咁我講過話佢地尋晚去燒野食, 佢同我講話佢剩係買o左包卡樂B同埋野飲, 咁就17蚊, 但係唔係價錢o既問題, 而係佢包卡樂B俾人食o左先係問題, 有熱浪同埋蝦條佢地唔食, 剩係食o左佢包卡樂B, 當佢想食o個陣時, 一搵, 咦, 點解唔見o左包卡樂B o既, 一問之下, 唔止揚佢自首喎, 哈哈, 屎啦, 唔止揚你屎硬啦, 你尋晚食o左芭芭拉
包卡樂B, 哈哈, 你死定了~~~~
呀, 仲有, 臨收工o個時係我借呀瘋佢個msn話俾個陷阱你架喎, 但係你個xanga就連續寫o左佢兩日喎~~ 我乜都唔知lu~~
今日返返下工, 已經唔記得咩因由, Lisa姐同呀瘋哥佢玩, 係咁打佢個頭, 之後呀瘋哥佢俾人打到火到黎埋, 爆粗, 好在無讀者嚮度o者, 當時芭芭拉都在場, 我地兩個睇到o哂嘴~.~
星期一, 今日成日嚮屋企度無聊, 唉...... 點解...... 點解想約人去踩單車, 睇戲咁o者, 都...... 唔係o的人唔得閒就係無人想去, 而家就連套戲都落埋畫, 一個月就落o左畫, 咁快架, 有無攪錯.
星期二, 今日本來約o左表弟佢去踩單車, 但係...... 落雨, 唔通連個天都唔鐘意我?! 改o左去佢屋企玩, 下晝打o左場籃球, 今日勁符碌, 嚮中場線都俾我可以入到波, 勁~~~~ 玩O.U.T. o個時我就用盡我o既屈機本能, 走籃拍板~~ 過癮~~~~
夜晚, 食飯o個時好多謝晶晶同學佢打電話黎(阻住我食飯都仲要多謝佢喎), 因為咁我先可以搵多四個鐘錢~~
咁就用o左5日時間寫o左呢個由日記變週記o既週記
日記開始打o既時間-07年8月3日下午1:16
日記打完o既時間-07年8月8日下午11:58

0 Comments:

發佈留言

<< Home