↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 8月 12, 2007

半日義工?!

今日返工係返十二點, 但係今朝七點半就起o左身, 去做義工, 下晝要返工上晝都去做義工, 你話我勁唔勁~
晨早去o左消防局度執齊o的野, 之後就搭架消防車去西灣河救護站度打點人地黎上堂~~
當佢地上緊堂o既同時, 我就同另一位高級消防隊長去o左買定西餅俾佢地break o個時食, 呀Sir佢仲買定紙巾俾佢地添, 果然夠細心呀下~~ 到佢地Break o個時, 緊係影翻張相先啦~~ 個個都有衫著, 整整齊齊, 靚哂~~
跟住, 到我趕翻工啦, 原本諗住搭77, 唔駛轉車嘛, 但係見都係無車, 都係...... 轉去搭地鐵, 夠快, 再轉搭72, 準時返工~~ 但係就勁眼訓囉, 仲有就係個人係勁累, 個身體好似唔係自己咁架喎, 個腦識轉, o的手手腳腳好似唔聽駛咁, 真係呢...... 下次都係唔好搵o的咁o既野黎攪~~
跟住落黎就真係慘, 唔知點解個肚, 應該唔係個肚, 係個PatPat勁想去廁所, 本來一次半次都好正常(正常生理, 唔好話我核突, 你唔駛屙o既), 但係點知...... 臨收工o個時又要去多次喎, 今朝都係食早餐o個時飲o左杯奶茶o者, 咁通我真係唔受得奶茶?! 終於可以收工, 返工屋企, 緊係訓翻陣先啦, 跟住就又食o左個飯咁...... 我已經無食lunch, 個係都仲係好似好飽咁喎, 照食住一碗飯咁先啦. 食完, 又要去多次廁所喎, 頂...... 真係慘, 屙到個PatPat都痛, 慘呀...... 好在之後都無事, 咁都鬆哂~~
夜晚, 睇交響情人夢, 原來個故事都ok好笑架喎~~ 有機會問人借哂黎睇先, 再唔係追TVB黎睇都唔錯~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home