↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 8月 11, 2007

MSN表情圖案

個颱風帕布咁就撲完隻蝴蝶, 而我就要返工
今日返早, 見出面有o的雨, 咁就早o左返到去, 咁o的野就緊係慢慢做啦~~ 橫掂都未開門~~
問下班暑期工知道o左, 今年有幾個人都考得唔錯, 有廿幾分, 當然亦都有得十分八分, 恭喜哂~~
食飯o個時係咁同人玩電話, 狂玩連拍, 我o既強項, 攪到佢地勁開心喎~~
之後芭芭拉佢話佢電o左個頭同我一齊影相喎, 你電o左個頭點解要同我影o既? 又唔係我電o左個頭, 應該同翻你個頭影丫嘛. 嚮save翻佢o的相o既同時, 仲見到佢好多o既相喎, 但係最正o既就緊係一o的可以俾我整gif o既相啦~~ 哈哈哈哈~~


至於呢幅細圖, 可以save黎做MSN表情圖案架~~
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

0 Comments:

發佈留言

<< Home