↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 8月 13, 2007

日記

今日上晝要返學校have a meeting with project supervisor.
咁前晚就諗住約埋早一個鐘返去咁啦, 而我嚮返學之前就去o左伊館度諗住交埋聽日個Day Camp錢, 點知一去到話俾錢, 佢一check我張身份證, (唔係話我張身份證有問題, 你估我係非法入境架咩, 最多都係話我係青山走犯黎架o者), 佢話無我個record喎, 咩話!? 無我record, 打翻電話去camp site度問, 佢話剩係放個Ref. No.落去就得啦喎, 下...... 我乜都唔知呀, 個個system都唔同, 我鬼知你咁多野呀, 照咁同伊館姐姐講(話就話係姐姐, 實際上呢...... 我咩都無講過呀~~) 佢一入我個Ref. No. 佢話乜都無, 剩係得個錢同埋人數嚮度, print張form出黎都唔知有無我個名, 咁都有o既, o個邊連我個名都無入到? 乜真係咁懶呀...... 咁嚮呢個情況之下, 就緊係要伊館姐姐打電話過去Camp Site度問啦, 點知佢話佢地而家都改唔到, 照印張飛出黎啦, 有名架啦, 哦, 咁印囉, 印出黎無名就手寫囉, 唔係點呀, 照印出黎, 真係有名喎, 不過係錯架呢, 叫佢用人手改翻再加埋個印囉, 唔係點呀, 政府o的野, 之前已經領教過, 果然, 都係咁...... 無變喎, 除o左做唔做都係卅六之外, 仲有就係跟本政府內部都有同工唔同酬o既野出現, 咁你話呢~~
好, 嚮一個遲o左少少o既情況之下返學, 而且, 又要miss o左北角轉車站添喎, 但係都準時返到去喎, 你話我幾勁呢~~ 但係返到去, 唔係傾野架喎, 而係...... 去睇notebook...... 睇下睇下, 我仲幫人買埋添, 原本諗住下晝先買, 佢地又申請埋信用卡添~~ 咁就過o左一個鐘, 即係早唔早返都無分別......
同supervisor見完面之後, 食飯啦, 上Barn打上一篇日記啦, 之後就搵埋Denny佢一齊走, 咁就一日
夜晚, 俾Denny同埋呀豬佢叫o左去玩AOC, 我當然係最屎o個個啦, 應該都無乜人可以屎過我架啦, 要人打救, 但係俾人打救完之後, 俾佢地係咁掠奪我o既石同黃金, 最後只可以起一o的剩係用木同肉o既兵, 不過正當我儲齊士兵之際, Denny佢斷線, 仲要Resume唔到喎, 呀...... 天呀, 點解會咁架...... 雖然知道係贏硬, 但係都想睇下點贏架...... Denny你好呀, 我記住你, 下次唔可以俾你再斷線架啦, 哼~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home