↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 8月 18, 2007

兩日記

星期五o既我, 經過尋日癲完之後, 今日訓到十二點先起身, 食個飯, 就返工, 返到去, 無野做, 打o左兩篇日記, 咁就放工, 其間只係有個PG黎問開account o既野, 第一次見識到, 不過相信都無機會係會發生嚮自己o既身上~~
之後就好快脆咁返香港仔, o岩o岩好趕得切返去, 叫o的暑期工幫我埋個飯, 咁就一餐~~
點解咁多人嚮AV個count o既, 等我想打埋個日記都唔得囉, 最後仲要係有兩個嚮部機面前玩添喎, 攪到我無得用機囉, 無耐......
就係咁就過o左一日~~
到星期六, 返工, 今日都係咁做野, 開始覺得有無暑期工都無乜分別, 今年o個o的係唔同舊年o個o的咁肯做野, (簡單黎講係懶), 當然, 都有一兩個人肯做o既, 仲要係默默咁做添, (即係連計都唔傾多句o的o的), 個感覺同以往唔同哂.
話說今日下晝, 唔媽媽又黎圖書館搵唔止揚啦, 回想翻上次見唔媽媽o個時, 係唔止揚第二日返工, o個日佢返whole day, 食飯時間唔媽媽話搵唔止揚, (因為o岩o岩佢出o左去整機)我o個時心諗, 佢搵一個讀者叫唔止揚?? 但係呢個名又咁熟o既?! 好似係新黎同事黎架喎, 咁o岩佢就入翻黎, 原來呢個係唔媽媽~~
至於今次, 原來係佢唔記得帶鎖匙喎, 當唔媽媽黎o個時, 芭芭拉都嚮度添呀, 最衰有個讀者嚮度, 唔係一定大叫唔媽媽你好呀, 佢叫芭芭拉啦~~ 睇翻唔止揚xanga, 原來上次唔媽媽黎係因為佢唔記得帶銀包, 唔掛得上次係嚮佢放Lunch o既時間黎搵佢啦~
話說唔媽媽走o左之後, 唔止揚就即刻打電話俾佢, 話唔返黎食飯, 不肖子, 帶條鎖匙俾你就唔返屋企食飯, 早知唔拎俾你~~
其實呢排勁黑, 攪到星期六做過o的乜都唔記得, 至於有咩咁黑, 遲o的再寫點黑法......

0 Comments:

發佈留言

<< Home