↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 8月 15, 2007

雜記

話說前日係我呀媽生日, 農曆計, 但係佢每逢初一十五會食素架喎, 咁我一返到屋企, 屋企個太上皇又嚮度得閒無野做, 搵我黎話, "呀媽牛一你都唔請呀媽出去食飯", 大佬, 你真唔記得定假唔記得呀, 老人痴呆呀, 之前o個晚我先話出街食, 係你點都唔去咋, 唔通真係唔理你我地出哂街食呀, 而家又嚮度話我, 好明顯你係嚮度玩野啦, 真係EQ少o的都會同佢嘈起上黎.

尋日去完Day Camp, 咁夜晚就果然會一樣係咁無聊啦, 唔止揚佢都係喎, 仲問我有咩做添喎, 點知俾佢撩起o左我搵翻o的R6出黎玩, 佢仲話link play添, 點知...... 我就得啦, 咩事都無, 仲可以行到1440*900添, (Win98年代o既Game都可以行到wide screen, 勁呀~~) 但係點知佢就...... 出Error喎, link唔到lu~~ 我就有聊, 而你就繼續無聊啦~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home