↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 8月 14, 2007

鯉魚門Day Camp

今日我一家人(簡稱冚家)一齊去Day Camp, 去呢個鯉魚門公園及度假村
首先係七點半我表弟打黎話去唔到, 病喎, 尋晚打俾你o個時十二點半你先o岩o岩返到屋企, 差唔多晚晚都係咁, 你唔病就奇啦, 屋企人知道o左就係咁講野, 都唔知係話我丫, 話佢丫, 定係嚮度自言自語.
原本約8點45分我會出去買早餐俾佢地食, 一向準時o既我當然會嚮八點半先起身啦, 問題就黎啦, 屋企人八點就起o左身, 之後八點四就係咁話我做乜仲唔起身去買早餐, 之後就有人好唔滿意咁走落去買, 明明講同o左八點九我先去買早餐架嘛, 準時都會俾人話囉. 當然, 我嚮度咁耐都預o左會成為炮灰, 你地咪話囉, 都預o左架啦, 咁多年如是~~
好, 準時出發, 準時到達, 準時去玩, 但係...... 都無乜野好玩......
比較有趣o既咪係射下箭, 玩呢個門球呢樣野咁啦, 之後都無乜特別......
咁就有o的無聊o既一日......

0 Comments:

發佈留言

<< Home