↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 8月 24, 2007

黑仔記

星期一同星期二所做過o既野, 點都要略略帶過先開始呢個黑仔記
星期一, 下晝去o左交學費, 咁又無o左兩皮野, 心痛...... 錢呀......
星期二, 朝九晚六咁返學校做helper 幫手clone 課室o的機, 當然我緊係就住黎做啦, 因為做到幾點就幾點放架嘛~~

好, 講翻黑仔記
首先, 上個月, 唔係, 應該話係上兩個月o既天氣係非常之好, 不過我o個時就要返學, 乜都攪唔成, 好啦, 到我而家八月得閒, 就到成個八月都係陰天, 唔係陰天就係落雨, 仲衰, 整定無得玩.
好啦, 終於攪得成, 但係就中途落狗屎, 最後係落湯雞咁踩......
唱k o個晚, 屋企人嚮屋企鬧交, 攪到我要返去, 想Happy下o者, 咁都唔得, 唉......
星期一晚, 仆你個街, 住隔離o個條呀差將o的垃圾放嚮我門口, 我頂呀, 我將o的垃圾放翻嚮你門口, 我仆你個街, 佢竟然拍門黎鬧我喎, 佢叫我出黎, 我踩你都戇o既, 你叫我出就出呀, 都痴孖筋o既, 事後屋企人返黎先諗點同佢對拆, 隔壁屋同我講話, 原來佢拍門o個時佢係楂住把刀架囉...... 最衰我見唔到, 唔係我就一定玩報警, 睇下o的警察點對符o的楂刀人~~ 好在我o的英文都唔算係太差咁o者, 雖然未至於係好呀, 但係起碼可以同佢鬧得一句句~~ 哼, 我唔好蝦架!!!!
星期二晚, 唔止揚話有人嚮星期六o個陣投訴, 仲要係用全英文寫o既意見書添, mainly 係話impolite 同埋unhelpful, 硬係唔覺星期六係有咩人會投訴架囉, 唉, 你都咪話......
星期四屋企人有野攪, 咁o岩德老闆佢又搵人開工喎, 我問屋企人駛唔駛我幫手, 佢話你唔得閒就唔駛啦, 咁我咪apply囉, 點知我一send完個email, 佢就走黎話要我幫手, 我頂呀, 我頭先問o左你我先apply架喎, 你而家先話要我幫手, 你玩呀, 我唔理呀, 最後有得返工, 照返囉, 咩呀
星期五, 星期四收到德老闆o個個email, 話今日有o的important information要俾我地, 下...... 我今日要見FYP sponsor喎...... 好在德老闆話唔嚮學校o既話可以唔去都得o者, 呼~~
就咁睇落就好似唔係好黑, 但係當o的事件係連續咁一件接一件咁黎o既話, 你都咪話唔灰囉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home