↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 10月 28, 2005

OK咁啦

今日測呢個DT, 同班長佢上年o個份一模一樣, 今次應該都無乜問題, 但係另一份呢, 佢地就慘o的, 唔係咁一樣, 都唔知佢地得唔得囉, 唉~~
測完死人Eddie都仲教書, 但係我地就無哂心機聽書咁囉, 都唔知佢教過o的乜咁囉, 唉~~
去飲茶o既途中, 見到KT Tsang同Eddie, 問下佢入U o的野, 但係竟然見到呀Eddie佢楂住支煙喎, 唔係下化, 乜原來佢係食煙架, 頂, 越來越憎佢......
飲完茶, 上AP, 不過都係無乜點聽過書, 唉, 遲o的要睇翻o的Note都唔知點算~~
放學, 去打機啦又, 不過係返灣仔自己一個打, 又見到一個N Class Guest, 又挑下先, 大淩, 得翻一個車檢, 咁快?! 贏o左佢之後就有另外三個人挑我, S6, S4 同B7, 而我架大淩都係B7, 唔驚你地架, 新環左, Keep到第二, 最後直路, 俾人係咁追上黎, 最後係第二, 贏第三o個個 +0m, 好好彩, 又有兩粒星, 不過就又車檢, 無錢, 都係用翻部34黎玩, 點知係玩箱底, 無奈...... 輸成百米, 唉~~ 最後都係Tune多話就走lu, 等待80話完成中, 再加5000km~~
個FlashGame開工lu, 但係真係一o的都唔易, 最煩係o的相, 好煩呀~~ 唔得, 要挑戰自己, 整佢出黎~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home