↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 10月 24, 2005

今日好少少, 只係返九點半, 但係都要八點半出門口, 唉, 又要咁早......
返到去上一個鐘o既Wireless, 但係都無乜點聽過書, 掛住做DT個Tutorial......
之後有三個鐘, 本來諗住去打機, 但係呀恆佢竟然話要做個FYP, 所以就變o左嚮呀Rick間房度係咁玩佢o的野~~ 佢o個個跳舞公仔原來係有得分男女架~~ 好有趣呀~~
食完飯, 上完個Tutorial, 踢o左陣毽, 就搵o左好多人一齊黎玩七級豬, 哈哈~~ 十一個人一齊玩呀, 過癮呀~~
JoJo佢真係好勁, 只係得一級, 仲要係俾我地屈佢o既添喎, 而我就好無奈咁俾人Fake到變o左一級囉, 無奈...... 又係咁呀!!!!
最後就由呀梁華佢輸o左, 要拎哂我地咁多個書包去Lecture度...... 哈哈, 有趣~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home