↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 10月 18, 2005

爽~~

今日唔駛返學, 又唔駛返工, 爽呀~~ 訓到成十一點半先起身, 正~~
食完飯後就去剪o左個頭, 又係一個壹貳?肆伍陸?頭咁囉......
剪完個頭, 表弟就又叫o左我去打機...... 點解佢咁多錢架, 又打四十蚊咁多...... 我只係打o左十蚊咁大把, 一局灣岸, 出我架大淩, 第一局就贏o左兩粒星星翻黎, 勁, 其他有兩個人以為我好屎, 得C1就挑入黎, 一個B5, 一個B7, 但係又點丫, 我玩一局咁大把, 但係就都係同佢地不相伯仲, 臨尾俾我拎翻個第二, 勁呢~~
之後就又打o左兩局我表弟佢最鐘意o既頭D, 但係其實好玩咩?? 我都係鐘意灣岸多o的~~ 再玩o左一局Thill Drive 3就走lu, 無錢啦, 玩鬼咩......
行o左陣街, 買o左o的野食就返屋企lu.
呀輝佢今日又係去Training, 話咁快就過關, 仲簽埋約添喎, 唔係真係咁快下話...... 不過都好, 有乜事可以搵佢頂替, 掂~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home