↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 10月 13, 2005

無題

今日好慘呀, 首先係唔知醒, 跟住係呀輝佢又唔同我返學, 唉~~
唔知醒都可以準時返到去, 咁o岩有車o者, 好彩~~
呀輝佢要去Training呀, 唉~~
上完堂NT2, 食飯飯, 又係Canteen咁囉, 都唔知食乜好, 最後又係盅頭飯咁, 唉~~ 我真係大食o左?? 連呀姐佢o的飯都食o左半, 乜我咁架......
食完飯就好無聊咁同呀偉Raymond佢玩七級豬, 又幾好玩架喎~~ 但係無奈玩到咁上下我就夠鐘返工, 唔係真係好想再玩落去~~
返到工, 到而家都無乜問題, 應該跟住落都ok掛......

0 Comments:

發佈留言

<< Home