↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 08, 2005

無題

今日晨咁早就要起身同屋企人去街, 唉, 想訓多陣都唔得......
食完個吉野家早餐之後就起程, 原來今日係poly開放日喎, 唔經過都唔知......
去到o個度, 好眼訓, 咁就坐嚮度都俾我訓著...... 我真係好眼訓......
走o個時見到間酒樓有平茶飲喎, 咁就去試下啦, 原來係一間好有舊時風味o既茶樓, 自己等位加推車仔點心, 好耐未試過咁飲茶啦~~ 但係飲飲下, 公司打黎喎, 下?! 兩點半打黎叫我返工, 咁都得?! 我當然返唔到啦, 返兩個鐘?! 唔理lu, 都返唔到, 唔係點呀~
夜晚, 有個舊同學「肥偉」叫我幫佢整條CrossCable喎, 但係收佢幾錢好呢, 算啦, 都係廿蚊加餐飯就算啦~~ 但係佢咁有錢買Notebook o既 @.@"

0 Comments:

發佈留言

<< Home