↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 9月 30, 2005

雜項

今日下晝死肥何志平黎204參觀, 挑, 黎我地個Lab都唔夠一分鐘就走o左, 唗氣.
之後俾我地唔知嚮邊度搵到上年AP個Lab同Solution喎, 爽~~
夜晚去個PMP, 但係最後就得一半人都無, 都唔知有無攪錯, 我o個組就只係得一個人黎, 頂...... 不過就咁就有餐食, 抵呀~~
返到去, 去o左打機, 得三蚊, 諗住玩一局十人斬就算, 但係就有個新人喎, 仲唔開挑咩, 黎啦, 無驚無險贏百多米, 之後有個C4挑我, 得兩格, 我用660黎玩, 呀恆講得無錯, C Class後車真係好勁, 唔係佢自己最尾炒o左我贏唔到, 唉~~ 最後有個B3想挑我, 唔對路, 熄挑, 玩翻局十人斬算lu, 但係S唔到......
個死人香港寬頻真係百街, 唔話去投訴都唔得囉, 佢即刻幫我搵個師父聽日黎整, 挑, 真係唔發火都唔得架!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home