↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 9月 29, 2005

夾車

今日只係要返一堂, 放學, 做埋個AP Lab就出o左葵芳挑o左局灣岸, 無錯丫, 緊係輸啦, 仲要輸成六百米俾呀恆, 都預o左架啦~~ 食完野之後就去睇呀恆打機, 嘩, 有條友, 自認山路之王, 最後咪又係係咁夾人地, 咁又點丫, 打到呀恆火都黎埋, 仲話呀恆係鳩夾, 佢都痴鳩線, 咁都係鳩夾, 咁你算乜野呀, 班長佢幫手, 係咁夾佢, 為夾車而夾車, 笑到我丫, 有兩野夾到幾應呀, 哈哈~~
個寬頻電話有人打黎, 但係我個電話無電, 叫我call back 佢個hotline, 但係佢成日都無再打翻俾我囉, 屌, 仆佢個街丫

0 Comments:

發佈留言

<< Home