↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 9月 18, 2005

中秋節

今日係中秋節, 但係都係要返工......
基本上今日都幾好, 但係第一日去迪士尼個同事無返, 乜佢唔係今日返架咩, 乜又同人調o左呀, 仲諗住問下佢好唔好玩添...... 但係另一個人話俾我知佢用o左好多錢黎買野, 實際只係玩o左三樣野咁大把...... 唔係下, 玩得三樣咁少, 有o的浪費bor~~
有人買o左月餅呀, 好野, 有得食~~ 正~~
放工, 諗住去金星睇下有無魚釣, 但係都係無......
夜晚嚮屋企度睇到個月亮, 估唔到睇到, 諗住落雨就睇唔到, 但係俾我睇到, 有o的開心, 但係如果有個我鐘意o既人一齊睇到會仲開心, 唉, 不過, 算啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home