↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 9月 12, 2005

第一日返學~~

今日終於都返學啦, 返九點半, 但係就熱到死囉, 搭車車, 又係好多人搭小巴, 又唔係好見有校車喎, 咁咪過去搭88D啦, 但係佢開車o個時俾我見到架校車喎, 唔係下......
返到去, 上Ken Sir, 第一堂就教書...... 之後有成六個鐘Break喎, 成班去o左唱K, 打機, 呀恆佢又四蚊打成個鐘, 佢係唔係?架@.@" 唱完之後就陪o左呀姐佢去郵局寄信, 而班長同呀恆就又去o左打機, 郵局o個度勁多人, 最後攪o左好耐, 搭巴士返去上最後堂Advanced Programming,
頂丫, 班長同呀恆佢第一堂就遲到, 而且呀Sir上堂上到超時, 第一堂就超時...... 加上班長佢問野, 攪到無校車搭, 竟然連的士都無喎, 唔係下, 最後就去o左搭巴士......
聽日唔駛返呀~~ 哈哈~~ 爽~~ 但係下晝就要去沙田度簽埋份約, 本來諗住唔駛出街架嘛......
今日見翻佢好開心, 但係呢一睇到佢個日記叫翻佢條仔做老公仔, 個心就...... 唉~~ 我想知我有無機會搵另一個呢, 好多時去街, 隻手都唔知插袋好定係翹埋好, 真係好想拖住人地隻手行街, o個種感覺真係好好, 好想再有o個一種感覺.

0 Comments:

發佈留言

<< Home