↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 9月 11, 2005

無題

今日亦都係要返工, 去到車站, 見到呀輝喎@.@" 佢嚮度伏我?! 真係喎, 之後真係同我一齊搭車喎, 仲去o左機舖挑人機添~~ 不過輸o左...... 二打一都會輸, 有無攪錯......
之後返工, 呀K佢真係黎o左, 但係呢有一個叫做小強o既人亦都黎o左, 攪到呀K勁唔開心,唔通琪佢真係基o既??
放工, 去o左金星, 有個N Class開挑喎, 跟到我o個時仲唔挑佢咩, 不過我就唔係好衰, 只係用架Corolla黎同佢玩, 只係得兩粒星咋, 不過算啦, 只係想過下手癮咁o者~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B6 Madam
HP: 680HP/B 加 卅幾粒星
 C級▲□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ ◆
超A級□□□□□ ●
$$ = 331
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 620HP/B 加兩粒星
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十多粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 59 + 4 = 63
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C3 New comer of Wanga 加十幾粒星星
HP: 680HP/B 加八又四分三格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆□◆□ □
 A級◆□◆□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 173

0 Comments:

發佈留言

<< Home