↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 8月 31, 2005

無樣好野

今日又係要返Training, 本來為嚮呢個一點就走得啦, 點知last個interview要成兩點先開始, 頂~~ 成三點先走得, 諗住走得就可以返學校聽埋個o camp o的野就聽日有得抖下咁啦, 點知坐車去到一半呀豪打黎話唔駛返喎, 話Johnny有o的野未攪好, 頂~~ 又要搭翻轉頭, 諗住去返中環攪埋個Badge啦, 但係本身嚮中環係唔可以嚮度出, 唔係又收附加費, 頂, 咁我嚮金鐘度落, 行過去唔係好近o者, 打過電話去佢又話無人得閒做個證俾我, 仆啦, 我都行到你先話唔得閒, 小.
睇呀姐個日記先知佢返o左黎, 但係星期五又走, 聽日我又唔得閒, 都唔知點俾份禮物佢, 唉.....
總之今日就無樣好野啦, 唉......
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B6 Madam
HP: 680HP/B 加 卅幾粒星
 C級▲□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ ◆
超A級□□□□□ ●
$$ = 331
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 620HP/B 加兩粒星
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十多粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 59
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C3 New comer of Wanga 加十幾粒星星
HP: 680HP/B 加八又四分三格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆□◆□ □
 A級◆□◆□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 153 + 8 + 6 = 167

0 Comments:

發佈留言

<< Home