↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 8月 26, 2005

好心係唔會有好報

唉~~ 下晝, 表弟出o左黎, 又同佢去打機, 玩o左兩次o既Thill Drive, 又俾我整到架氣墊船出黎喎, 哈哈~~ 之後又玩o左BG2, 都唔係易玩......
打o左十幾蚊機之後(又十幾蚊, 唉, 無錢呀......), 之後去o左幫呀姨通渠, 倒o左o的通渠水落去之後, 諗住得啦, 一開水, 仆街呀, 條渠漏呀, 唔撚係下, 屌, 咁都得架, 之後佢又話係唔係我倒得唔正呀, 想小我咁, 唔撚係呀, 又係你叫我幫你通, 家陣倒o左落去唔得又入我數囉, 仆街, 幫人做野都會俾人小囉, 好心真係唔會有好報, 呢樣野更加肯定我o既諗法, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home