↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 8月 26, 2005

呢個世界點會咁o岩架??

家陣聽緊收音機, 發現雷霆881一個點唱節目裡面有個人點唱, 一個叫Ricky o既人同JoJo講, 佢今日見到JoJo同佢新男朋友去街, 雖然已經無乜野, 但係只係想同佢講一句“祝你地幸福”, 點解呢個世界會有o的咁o岩o既野發生o既呢, 一個又係叫Ricky, 另一個又係叫JoJo, 我又係想同佢講一句“祝你幸福快樂”, 同一種感覺, 唔同o既就只係我見唔到佢, 佢應該嚮大陸, 所以就係個情景唔同. 呢個世界點會咁o岩架??

0 Comments:

發佈留言

<< Home