↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 8月 15, 2005

想開心都唔得

尋晚又睇o左隻鋼鍊, 成兩點幾先訓, 今朝成十二點先起身, 但係都係好似訓唔夠咁......
下晝去o左個表弟屋企, 玩佢部PSP, 太鼓呀, Golf呀, Need For Speed呀咁, 之後又玩PS同PS2, 點解佢可以有咁多錢買o架呢?? 呢個問題我想問好多人, 唔係淨係佢一個, 而我就做牛做馬咁都係得雞碎咁多, 想買o的野都驚, 唉~~ 唔通真係同人唔同命??
玩到咁上下就出o左去食野, 佢o個度o的野真係唔夠呢度咁平, 我發覺都無乜地方會比起我屋企附近平, 都唔知點解o架喎, 十蚊碗雲吞米線, 但係得三隻, 仲要係唔係太好食又少米線, 都唔知有無攪錯, 呃錢架~~
食完野返翻去打機, 玩GT4, 佢個?盤都無用o既, 廢, 同十字制無乜分別.
玩到好開心之際呀媽打黎, 用一個怪責我o既口吻黎叫我返屋企, 我無乜幾可去人地度, 佢就係咁吹我返屋企, 我都唔知佢想點, 我次次出街都係咁, 又唔係十二點都唔返, 六點咋, 好夜咩, 晚市都未開啦, 我都唔知佢想點囉, 返到去佢就竟然可以若無其事咁同我講野, 變面技術就勁過國技, 頂.
呀姨返黎之際我就好關心咁問下佢係唔係好多野做, 咁夜先返, 佢就一句彈過黎話唔駛做咩, 好似你地咁成日嚮度玩, 只係識得吃喝玩樂, 我心諗, 我咪一樣有好多野做, 淨係你返工先有野做呀, 呢個世界上人人都係咁架啦, 兩腳一伸o個時咪唔駛做囉, 佢都痴孖筋o既.
返到屋企個個都口黑面黑, 都唔知佢地想點, 好煩呀, 點解會咁o架, 屌~~~~
嚮呢個咁o既環境之下, 咩開心都無哂, 想開心都唔得.

0 Comments:

發佈留言

<< Home