↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 8月 10, 2005

無野做到

今日係會考放榜o既日子, 朝早就打o左個電話俾個表弟, 點知佢...... 得十分, 唉~~ 睇黎佢都係IVE 架喇~~
至於我就俾另一個表弟昆o左落街, 又話拎Form, 又話食飯, 一有錢就好勁咁...... 最後我出到去佢就話搵到佢個Friend, 要走, 我頂丫, 我唔理呀, 拉o左佢入機舖, 打翻局炸彈人先走, 之後佢又黎搵我, 唔係下, 又黎, 又走o左入去另一間機舖賭馬, 最後終於都走lu~~
個下晝本來會去街, 唉, 唔好提點解, 唔知好過知, 最後成個下晝嚮度睇鋼鍊......
到六點幾o個時, Automated打黎話星期五去in, 但係呢會係用國語同問一o的partical o的o既野, 我心諗, 唔係下化, 即係點呀??
夜晚問下Hillwood先, 點知佢話佢in o個時問佢部機壞o左咁點算, 我心諗, 壞o左無計o架bor, 咪搵人黎整囉, 其實原來CT係唔可以整機, 要寫faulty report, 我鬼知咁多咩, o的問題真係千奇百怪, 到時都真係唔知點算, 死就死啦, 做到同做唔到都無壞, 只係多o的錢同做得辛苦o的o既分別~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home