↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 8月 05, 2005

有錢就手痕入機舖~~

今日又係要返工, 依然係企足成日, 先企三個鐘, lunch一個鐘, 再企兩個半鐘, 可以坐三個字, 再企多兩個鐘零三個字, 終於有得放工...... 呼~~
口多多問下之後個SB欣欣嚮邊, 點知俾人嚮最後o個個鐘話我鐘意人...... 無野好講......
放工, 見好耐都無玩過OutRun, 而且又有翻o的錢, 成個禮拜都無打機, 就走去玩o左局, Goal C排45, 咁都有名, 哈哈~~
之後返到灣仔, 入GameZone見有人玩灣岸, 手痕唱o左十蚊, 見到一個500HP, 一個450HP, 挑緊, 仲唔落去玩咩, 用o左架得660HP o既Hiace黎玩, 玩新環右, 頂佢兩個丫, 係咁夾我喎, 我都無乜點對佢, 佢竟然係咁夾我, 真路都係咁, 我最記得有一架係r32黎, 唔發火當我傻仔下, 頂你丫, 夾到你兩個一橦都無先得, 但係32就真係32, 最後o個個彎我封o左個彎心佢都可以撞開我, 只係得第二, 我緊係唔份氣啦, 本來諗住玩一局就走人(返屋企食飯耶, 成八點架啦, 肚餓架~~), 即刻入錢, 今次玩新環左, 仲唔俾我夾到佢死死下, 但係嚮臨贏佢o既時候, 頂, 有人挑入黎囉, 仆街丫, 呢個仲要係己經800HP架添, 明明舊肉食到入口都同人再分過, 唔係下化, 當時真係好想爆粗, 算, 但係我o既目標唔係個新挑入黎o個個, 而係頭先o個個, 我一定會係咁夾佢, 預o左自己拎第二, 今次我就好多時都狠狠咁夾落架32度, 你仲唔死!!!! 但係嚮臨尾條真路, 我依然係第二, 但係有機會贏到喎, 我走外線, 佢閘我唔到, 仲要俾我過埋, YES~~ 好幸運之下拎到第一, 有o的開心耶~~ 但係之後俾一個A7 o既人挑, 玩C1 out, 無奈, Class C Vs Class A...... 之後就衰心急, 撞o左埋架貨車度, 從此就輸400M, 尾燈都見唔到, 無野好講......
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam
HP: 740HP/D 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 318 + 4 = 322
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C4 New comer of Wanga 加十幾粒星星
HP: 660HP/D 加三格
 C級◆◆◆◆□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 114 + 8 = 122

0 Comments:

發佈留言

<< Home