↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 8月 02, 2005

高唔係好......

今日又要陪人去瑪麗度覆診, 本來都無乜野, 但係我嚮架巴士度...... 頂~~ 傾住電話行就頂到個頭...... 人高都唔係一件好事, 今次仲好鬼痛, 平時撞親個頭都無咁痛, 但係唔知點解今次特別痛......
呢個日記, 唔知點解好多時都係好想俾一o的人睇到, 但係偏偏好多時就係俾一o的唔expect佢睇o既人睇到, 不過post得出黎就預o左俾人睇到, 睇飽佢啦, 俾你睇又點丫, 我咪又係咁, 唉......

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

原來我係d唔except gei 人
......xDDDD

2:52 下午  
Blogger 麵王之王 said...

無錯, 你係.

11:20 下午  

發佈留言

<< Home