↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 7月 24, 2005

無心機......

今日又係要返工, 但係尋晚去書展去到很累喔, 雖然係無乜野睇, 所以今日就真係好眼訓呀~~
前幾日老細佢買o左o的雪糕同雪條喎, 仲唔食咩, 但係支Wall's雪條都唔好食o既...... 反而o的Dreyer's雪糕就唔錯喎~~ 但係呢, 今日唔知點解有一個鐘只係得兩個SB加兩個Summer, 至於個LA...... 就入o左去G...... 好彩都無乜野事發生~~
放工, 去o左睇人打機, 自己無打, 皆因無錢......
唔知點解, 我都而家都係放唔低佢, 一諗起佢o的野就覺得好心痛, 唉~~ 我又係自己整黎犯賤......

0 Comments:

發佈留言

<< Home