↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 7月 20, 2005

無題......

今日返學之前同呀輝佢去o左打機, 唔想咁早返學, 因為返到去都無野做......
同佢先試o左舖Trill Driver 3, 條帶真係會嚮撞車o個時拉緊o架~~ 過癮~~ 之後去玩灣岸, 經過戈時有個都未Full Tune o既人Tune緊車, 本來都無開挑, 但係到我地行埋去o個時佢開喎, 咁我地都無理由唔挑架, 呀輝佢用我架34, 而我就用得660HP o既Hiace, Load Game o個時, 佢竟然閂後車喎, 我我無理由唔跟丫嘛, 之後就好無癮, 因為呢我用架Hiace就玩到呯呯呯, 而呀輝佢就係呯呯呯呯, 但係佢呢就係呯呯呯呯呯呯呯呯, 最後佢就係咁輸1.3KM以上俾我...... 都唔好玩o既......
翻到去, 都係Hai下Hai咁過, o的野都係幾好玩, 但係又係好快做完, 個lunch本來諗住平, 但係最後去o左飲茶, 唉~~ 無錢呀~~
下晝有TVB o既人黎拍野, 唔知拍唔拍到我呢?! 但係jojo佢就一定會中囉~~
之後去o左新機地度打機, 本來想同墨丸佢鬥翻局, 但係就一開始就撞, 唉~~ 對戰經驗真係唔係好夠~~
夜晚睇開心賓館, 胡楓佢等人等o左幾十年, 最後都有個Happy Ending, 好開心, 不過如果我都可以有個令我咁長情o既人, 我都會咁開心, 唉, 唔知我幾時可以搵到呢個人呢??
知道o左佢唔開心, 攪到我都有o的唔開心, 不過又可以點丫, 唉~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam
HP: 740HP/D 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 308 + 4 = 312
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C4 New comer of Wanga 加八粒星星
HP: 660HP/D 加三格
 C級◆◆◆◆□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 106 + 4 = 110

0 Comments:

發佈留言

<< Home