↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 7月 19, 2005

partical training 第二日

今日又係要返學, 好準時咁同呀輝佢去搭車, 但係依然係好眼訓, 點知只係用o左半個鐘多o的o既時間就返到去, 返到去仲要係成個Lab都無人, 唉~~ 呀Sir仲要係成九點半先到囉頂佢丫, 聽日決定會去打翻舖機先返去~~
返到去, 一如jojo所料, 我真係只係用一半o既時間就做好o左, 咁就走o左去佢地度玩下~~ 但係都無野好玩o既...... 個lunch就Canteen, 但係就慳唔到錢, 唉~~ 下晝就嚮度玩下IPPhone咁, 寫下ASP, 又係好快就做完......
放學, 去o左新機地, 本來想玩灣岸, 但係有好多勁人, 無謂丫, 咁就同呀墨丸佢玩舊灣岸, 我頂佢丫, 係咁撞埋黎, 攪到我輸囉, 好嬲咁挑多佢一局, 佢又係咁撞, 頂佢丫, 小~~
返到去, 見到GameZone有好多人睇緊人玩BG4, 睇落同BG3差唔多之嘛~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home