↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 7月 09, 2005

無題

今日俾人搵o左返工, 頂人地個位, 上書?! 又要著背心, 熱!!!!!! 好彩有人肯同我頂半日, 辛苦哂~~
但係呢, 成日俾老細話我地唔著背心囉, 嘩大佬呀, 好很熱丫嘛, 點著呀~~ 唉~~
返工之前, 去o左打機, 乜今日打Gundam咁架, 玩o左兩局都好快就輸Qo左, 頂~~ 見到有人玩灣岸一, 挑鬼佢先, 哈哈, 贏呀~~ 之後仲贏多電腦兩局添呀~~ 原來係唔可以撞同夾, 無錯, 夾都係唔得, 會係咁扣, 咁就俾電腦夾死o左......
放工, 仲唔係去打機咩, 想挑人機, 但係無人地咁勁...... 嚮金星, 想玩全走, 但係呢要成九蚊喎~~ 都係忍手唔打, 之後去Game&Fun, 都係忍唔住, 打o左舖機, 玩TA, 睇下, 原來玩全走都只係六蚊咋~~ 抵玩呀~~ 玩玩下有成班人圍我喎?!?! 驚驚, 原來佢地都只係跟機, 想玩4P, 但係呢其實呢四部機係無Link機o架, 佢地戇居o左啦~~
睇翻佢個日記, 我知道o左愛同鐘意係唔同, 實際分別我唔知, 因為我未試過, 但係, 我個Feeling係有o的唔同......
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam
HP: 740HP/D 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 290 + 6 = 296
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C6 New comer of Wanga 加五粒星星
HP: 600HP/D Handel = 5
 C級●●●●●
 B級●●●●● □
 A級●●●●□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 76

0 Comments:

發佈留言

<< Home