↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 6月 29, 2005

頭痛都要返工呀~~

今日終於都有工返, 但係一起身, 個頭又痛啦, 唉~~ 食o左粒必利痛都無乜用, 痛住咁返工, 唉~~ 好彩唔係上書, 都有得抖下...... 食完個Lunch依然係頭痛......
打俾佢, 原來班長佢幫佢整緊機喎, 原來係死o左粒Memory Controller, 班長真係整Hardware勁, 我真係唔夠佢咁勁...... 佢地又去o左琪姐度喎, 班長佢真係整機整上癮呀?! 佢無機不歡呀?! 而我就....... 唉~~
放工個頭先至唔痛, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home