↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 6月 23, 2005

唔係唔開心, 但係都唔係開心喎?!

今日要晨咁早起身返學校聽o個個什麼PMP Training Workshop, 條友講野好就幾好笑, 但係我都係覺得眼訓...... 點解會咁o架呢?! 我自己都唔知點解.
之後去幫佢整翻部機, 真係隻HardDisk有問題喎~~ 哈, 一用班長o個隻就無問題喎@.@" 咁都有o既?! 整到咁上下, 佢媽翻黎呀, 咁就無o左同佢獨處o既機會lu......
唔知點解, 只係無o左唔開心o既感覺, 但係就都係無開心o既感覺, 點解會咁o既呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home