↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 6月 18, 2005

佢返到黎啦~~ (咁又點丫, 唉~~)

今日又係無工返囉, 唉~~ 成個上晝都係無野好做咁囉...... 都係等佢電話, 唉~~
下晝去飲茶, 途中收到佢個SMS, 話到o左香港啦, 即刻打俾佢, 但係...... 去o左留言, 無野好講, 收線.
飲完茶, 打俾佢, 我好開心咁囉, 同佢吹o左兩個幾鐘電話, 但係...... 唉, 中途聽到佢條仔打俾佢...... 好無mood.
夜晚又見唔到佢online囉, 可能係佢累掛, 都係唔好嘈佢lu~~ (自我安慰中......)

0 Comments:

發佈留言

<< Home