↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 6月 16, 2005

相思中......

尋日係咁整部Smart Card, 今日就乜都唔想做, 係咁打機...... GTA San Andreas, 我玩到部坦克都出埋黎耶~~ 原來o架消防車係可以搵好多錢錢o架~~ 朝早打機, 下晝打機, 夜晚都係打機...... 但係打機o既同時又會望住部電話喎, 佢之前同我講話佢今日返, 但係...... 成日都無電話, Raymond同呀偉話聽日去睇戲, 搵埋其他人, 但係佢又未返喎, 好想同佢一齊去呀, 最後...... 全部人都無去, 等下個禮拜囉, 等埋佢返黎先囉~~ 點解佢仲未返o架, 唔通又關佢老豆同老母事?? 好掛住佢呀~~ 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home