↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 6月 10, 2005

開心同唔開心都有

今日, 又要晨咁早返學, 返去考試呀~~ 唉~~ 今次真係大檸樂呀, 唉~~ 今次真係會丁唔到囉, 唉~~ 衰自己唔小心囉, 唉~~ 之後派NTI個Test, 咁都好o的, 丁到NT I, 但係就真係唔知OverAll Cred唔Credit到囉, 唉~~
考完試, 去o左同呀Sir食飯, 之後去o左搵呀豪, 佢...... 都好丫, 幾好咁丫, 仲送o左幾十個金幣俾我地成班玩, 佢都算唔話得啦~~ 之後又嚮尖咀度行o左好多路, 搭o左船船返屋企, 好開心~~
今日又有o的開心o既野發生, 但係亦都有o的唔開心o既野發生, 我都唔知點解會咁. 煩惱中......

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

寸咀呀???
9成又係話"丁"唔"到 java 唔開心啦
你終於拖到佢...............個"女"
開心啦 我個二奶tune 到c7 啦
係時侯同你架TOYOTA COROLLA 玩下,
嘿嘿...

12:14 上午  

發佈留言

<< Home