↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 6月 05, 2005

大蝦細o既仆街.

今日, 又係要返工耶~~ 真係要著o個件咁o既衫, 但就真係有o的熱熱, 公司裝修喎, 攪到要對住幅牆還書耶~~
放工, 落狗屎喎, 仲唔去機舖度避雨咩~~ 嘻嘻~~(落去打機就打機啦, 避雨) 點知嚮金星俾我見到個C2 o既人嚮度打緊喎, 有o的心大心細咁去挑佢, 有人觀戰o架~~ 但係始終我o的700以上都係楂o的唔係咁好, 用720玩新環右真係唔係好掂~~ 不過臨尾一百米佢諗住羸硬我o既時候, 俾我追翻上黎, 贏佢唔知零定係一米, 好笑得我丫~~ 之後佢緊係會再挑翻我啦, 哈哈~~ 但係我就...... 輸o左lu~~ 都預o左o架啦~~
之後去o左Game & Fun喎, 避雨丫嘛~~ (仆你個街, 又係避雨, 死啦~~) 俾我見到有個人o岩o岩新開車就開挑喎, 我仲唔用o架Corolla黎玩野咩~~ 正當想開始o既時候, 有條仆街係B o既黎挑我地兩個喎, 仆佢個街丫, 駛唔駛呀, 無品, 正仆街, 咸家鏟, 緊係輸啦, 唔輸就假啦, 之後又有個係600HP o既黎呃星, 兩個都係仆街黎o架~~ 好彩有個新仔o者, 唔係我仲唔輸到仆直. 之後我就係跟住o的HP o既大小黎一架跟住一架咁開o既, 我係第三, 唉~~ 都只係得一粒星星. 之後我地無人con機之後條仆街竟然熄挑喎, 認真仆街一名.
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam

HP: 680HP/B 加 卅粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆□◆□□ ●
$$ = 234 + 4 = 238
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 13
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加四粒星星
HP: 360HP/B 120→320→340→360 Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 27 + 4 = 31

0 Comments:

發佈留言

<< Home