↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 6月 04, 2005

六四

今日係六四, 諗翻起八九年, 我都仲係幼稚園, 只係知道什麼『打倒李鵬』, 但係經過o左咁多年, 愈知愈多, 知道當年班學生手無寸鐵咁俾o的坦克車過, 為乜呢?? 學生都係為o左民主o者, 當年, 我地o既現任國家主席胡錦濤, 佢當年都知中央我錯, 但係而家都唔肯平反六四. 民主, 我覺得係好重要, 一個人生活我無自由o既情況之下, 係一件好慘o既事, 因為我都試過, 唔係, 應該係而家都仲有一半係, 我憎打壓, 唔講道理.
記得上年我都有去維園, 但係今年, 唉~ 無人陪, 想去, 又落雨, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home