↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 6月 07, 2005

考試呀~~ 死o左呀~~

今日考試呀~~ 天呀~~ DC呀~~ 唔識呀~~ 今次一定丁唔到呀~~ 唉~~ 點解今次唔係出計數o既多o架, 唉~~
考完去搵Ken Sir, 睇下佢星期五得唔得閒, 呢個唔係問題, 有個大問題就係佢...... 想去青衣城度飲茶呀~~ 天呀, 貴死我啦~~ 好彩返到屋企問人, 青衣城有間都唔會係好貴o者, 一千蚊應該有少少剩去打機掛......
我想知究竟自己有無做錯呢?? 究竟點解我會咁o架呢?? 我開始相信前世今生, 因果報應, 唔係又點解釋我身邊咁多事呢, 做物主都理唔到咁多野啦, 因果呢個應該會係一條定理. 我......真係唔知點解會咁做, 將來, 明知係無可能都會係咁做?? 呢個唔係因果係乜呢?? 唔係咁有乜軀使我咁做呢??

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

有少少剩..................>.<

11:09 上午  
Anonymous 匿名 said...

唔好玩啦 你計埋dc 個d CA分咪"丁"到law
你話飲茶...得 我第一個同你慳錢...哈哈

9:24 上午  
Blogger 麵王之王 said...

DC?! 計埋個CA應該都丁唔到, 上個Sem我DCN夠係全班最高啦, 但係咪又係丁唔到, 唉~~
飲茶, 要全部叫哂叉燒包呀, 乜包, 物包呀, 仲唔可以食飽你班人, 嘻嘻~~
墨丸, 呢餐當係你生日o架啦~~(慳唔少耶~~)

10:03 上午  

發佈留言

<< Home