↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 6月 11, 2005

過節(咪又係要返工......)

今日係端午節耶~~ 但係都係要返工...... 唉~~ 好得意耶, 返工搭車經過海旁見到o的龍船嚮一隻大船旁經過, 真係好得意~~ 但係返到公司, 都係好多野做囉, 唉~~ 不過佢走之前都打o左個電俾我, 佢有個心嚮我度, 開心~~
放工, 表弟黎過節, 同佢去o左打機, 我又緊係用o架corolla啦, 呃星耶~~ 嘻嘻~~ 但係...... 有條仆街囉, 今次呢個又真係呃星囉, 一個已經有810 o既人挑機囉, 正仆街囉, 小.
表弟佢同我講o左句, 一腳踏兩船係唔好, 我都知, 但係唔知點解我又會鐘個頭埋去囉, 有時o的野, 真係唔可以用常理去解釋囉, 唉~~ 好似佢上次真係俾人玩, 你真係好Hurt, anyway, 今次加油啦~~ 我都係會撐你o架~~
p.s. PSP玩落都幾過癮~~ NDS隻任天狗亦都好過癮~~
部smart card reader都而家都係唔知點玩......
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam

HP: 680HP/B 加 卅粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆□◆◆□ ●
$$ = 242
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 13
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加六粒星星
HP: 360HP/B 120→320→340→360 Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 31 + 4 = 35

0 Comments:

發佈留言

<< Home