↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 6月 17, 2005

百無聊賴~!

今日又係無野好做, 間仆野唔夠人o個時就係咁打俾我叫我返, 而家我得閒佢又無得俾我返, 算, 正仆街黎o架, 第二時開學佢唔夠人唔好又求我開工, 我仆!!!!
成個下晝都嚮度睇『鋼之練金術師』, 睇落都真係幾有意思, 等價交換呢個原則幾o岩, 你唔付出就唔會有收獲, 做人要腳踏實地, 無可能一步登天, 絕對認同.
佢本來話尋日返黎o架, 但係成日都無電話, 掛住佢呀, 今晚send o個個SMS又無反應, 唉~~ 我係唔係唔應該咁上心呢, 唔係第二時放唔低咪死?? 聽日應唔應該打俾佢呢?? 唉~~

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

打俾佢啦...打俾佢又唔會代表?乜,好正常之麻...

11:45 上午  
Blogger 麵王之王 said...

只係...... 佢漫遊費貴囉~~

11:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

咁冇野好講啦.....
你成日睇『鋼之練金術師』, 我就睇『娛樂金魚眼』, 隻牛成日無啦啦彈出黎....笑到我差?跌落地.....

11:57 上午  

發佈留言

<< Home