↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 6月 19, 2005

唔開心~~ 灰......

今日痴線o架, 公司鬼咁多野做, 又話係父親節, 點解都會有咁多人黎o架唉~~
放工, 打俾佢, 同佢講話聽日唔得閒幫佢整野, 點知...... 唉~~ 原來佢同佢條仔一齊, 個心頓時灰哂, 唉~~ 其實我好多時都問自己一個問題, 我應唔應該繼續追佢呢?? 嚮一個人o既時候, 我會同答自己係唔應該, 但係唔知點解每次我一見到佢o既時候, 我都好想拖住佢隻手, 同佢一齊. 佢俾到我一種好特別o既感覺, 唉~~ 係唔係因為我犯賤呢?? 每當我見到佢笑o既時候我都會好開心, 但係每當我見到/知道佢唔開心o既時候我都會唔開心, 尤其是係我知道佢俾佢條仔對佢唔好o既時候, 我都好想鬧翻佢, 一個咁好o既女仔, 唉~~ 我都係唔想講落去啦, 可能呢o的咪就係因果囉, 無得解o架, 可以做o既就只有, 唉~~ (長嘆一聲)
嚮一個咁o既心情下去打機, 金星, 無位, 去Game&Fun, 有S6人嚮度, 四人對戰中, 等o左一陣, Tune車, 箱底, 打o左三局, 最後都係用AT打, 無奈. 見到個C4人開挑, 無埋由唔挑佢下, 入錢, 挑佢, 贏~~ 佢con機, 有個新傻仔join, 又贏, C4人唔玩lu, 我又趕時間, 熄挑, 但係個新傻仔開挑, 蝕呀~~ 唔係無時間, 我一定會繼續玩落去o架~~~~~~~~ 唉~~ 天意如此, 唯有認命.
今日有人黎裝呢個?頻電話, 唔知點解又係同上次個friend裝o既同一個人喎@.@" 呢個世界真係細呀~~ 我可以連SyGate都唔駛用, 正~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam

HP: 700HP/B 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 258 + 16 = 274
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 13
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加六粒星星
HP: 360HP/B 120→320→340→360 Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 35

0 Comments:

發佈留言

<< Home