↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 6月 30, 2005

病, 痛 呀......

今朝, 出面落雨, 時大時細, 本來約o左佢去街, 但係呢, 個心就已經作出一個最壞o既打算, 無得去 or 佢唔同我去.
佢online, 攪到我有o的灰, 最後佢都係想出街, 咁我就有o的灰o既心情下同佢出街, 本來約o左點半灣仔等, 點知...... 我出門口o個時佢都仲係嚮屋企...... 最後都係我去o左等佢...... 搭車途中見到有五個職員著住"地鐵附例執行組"嚮架車度行喎, 但係又見唔到有人俾佢捉喎, 咁佢地咪真係行行only?? 講翻佢呢, 整o左舊蛋糕俾我喎, 其實都唔知係佢整定係May姐整, 不過算啦~~ 但係又唔係俾上次o個個咁好食, 上次o個個好食o的, 可能今次唔夠Cream啦~~
同佢去到, 點知無開門喎, 原來今日係休息o架...... 咁好無奈咁就去o左對面度睇野, 但係...... 之後我就又開始頭痛呀...... 仲有o的作嘔添呀, 唉, 好難得先可約到佢去街, 點知我竟然病...... 唉~~ 睇到咁上下就好快咁skip o左唔少野, 連最後o個專題都無睇到...... 唉~~
返到去睇醫生, 點知唔係普通肚痛頭痛, 竟然係尿道炎喎, 唔係下化, 好彩係輕微, 唔係都唔知點算囉, 唉~~
唔知幾時先可以再同佢去街呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home