↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 7月 15, 2005

包機Tune車~~

呢幾日唔知點解勁想去Tune好架Hiace, 見有人差我一餐飯, 仲唔快快手食o左佢咩, 唔係佢懶數o個時點算呀, 好難得佢今日得閒, 咁就食o左佢啦~~ 本來約o左佢十二點, 點知十一點十打俾佢都未起身, 遲半個鐘, 好, 我忍你, 到大約十二點三o個時, 我去o左佢附近間幾舖度, 睇下佢起身未咁啦, 佢話咁就去佢屋企度食啦, 到差唔多搭半, 佢仲係嚮屋企, 叫我搵位先, 好, 等多你一陣, 到成搭九o個時, 我頂佢丫, 仲係嚮屋企, 唔撚係下, 唔崔你都唔得架, 頂你丫~~ 食個飯都咁, 正仆街黎架~~
食完飯, 去Tune車, 去一間好想去o既天后星河度包機, 去到, 見到兩部機都有人嚮度, 咁就問下有無得包啦, 佢話兩點先有, 咁就等o左陣, 但係就真係自己技不如人, 玩成個鐘, 都只係過到十關, 但係就輪o左唔少, 仲諗住今日可以Tune到800, 無錢耶~~ 最後都只係去到660HP咁大把...... 遲o的有錢一定會包多個鐘, Tune到上800HP~~ 但係計落我都玩o左成十五局以上, 唔駛兩蚊局, 都抵丫~~
之後又去o左北海睇, 真係兩蚊局喎, 見到有幾個Class A o既人嚮度對戰, 學到唔少野~~ 過經金威, 見到有兩個女仔嚮度對戰喎, 但係兩個都只係N Class, 本來諗住用架500HP o既corolla挑佢, 但係佢地只係玩AT同撞到九彩, 贏o左都入錢, 挑唔落手, 無眼好睇, 走......
無聊o既我咁就走o左上中央度涼冷氣吹走o的煙味同打呢篇野~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam
HP: 740HP/D 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 302
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C4 New comer of Wanga 加五粒星星
HP: 660HP/D 加三格
 C級◆◆◆◆□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 76 + 30 = 106

0 Comments:

發佈留言

<< Home