↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 7月 14, 2005

無做過野

基本上今日係無乜點做過野, 只係玩到o的SmartCard o既野, 但係都係研究唔到點update個PIN, 唔識點拆開個o的DATA...... 研究下先~~
發覺好似用唔到BT, 咁咪config下寬頻電話部野啦, 點知...... 又俾我整到上唔到網, 唉~~ 攪o左半個鐘先攪翻掂, 無奈...... 但都係用唔到, 唔知點解, 最後dl o左個MXIE黎用, 正呀, dl o左部頭文字D黎睇, 發覺同想像中一樣, 真係唔係好好睇, 好彩無入戲院睇......
本來上個禮拜約o左人聽日去唱K, 點知尋晚問佢, 佢話約o左人睇戲, 下晝仲會去踢波, 我頂佢丫, 又係你上個禮拜話聽日先得閒, 而家又約o左人, 玩咩, 仆佢丫, 其他人都話頂佢丫, 真係好想小佢.
發覺越黎越唔想嚮屋企度, 成家人都玩單打, 唉~~ 真係好煩呀!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home