↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 7月 11, 2005

路過機舖而不入??

今日返o左學校, 幫呀Ken手教蘇浙公學一班F4 o既學生玩Router, 返到去, 其實都無乜野做, 佢地學o既只不過係我地上o既第一個Lab, 乜都唔識咁玩, 只係睇住份Lab Sheet o的Command係咁打, 乜都唔明, 講都係唔明, 咁又係, 有機會o既話入黎讀咪會識囉~~ 臨尾o個時, 呀Sir話帶佢地去遊花園喎, 嘩, 大熱天時仲要帶佢地去行Campus一個圈, 唔係下化~~ 好無奈咁帶佢地行o左一個圈......
又問o左呀Sir?o左個Hard Disk返去做個Final Year Project, 點知呢, 攪o左成晚都係整唔到囉, 乜唔係隻野有事呀, 攪到成兩點先訓, 聽日仲約o左人晨咁早返學, 聽日一定會累死啦~~
搭車返到去, 今日唔知點解唔想入機舖喎, 平時一定會去o架bor, 但係唔知點解今日?住隻HardDisk反而唔想入去喎, 突然諗起一個好低能o既野, 我會唔會三過機舖而不入o架呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home