↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 7月 16, 2005

唉~~

嚮呢個世界上, 有好多人用盡方法都好想保住/要翻自己個仔, 即使個仔唔認翻/知道自己, 奪命真夫個蘇玉華, 即使個仔唔係自己, 都好想同佢一齊, 奪命真夫個林保怡, 而我亦都唔知點解, 有個衝動想結婚生仔, 哈哈~~ 但係一諗翻起有人連自己個仔都唔要, 唉~~
親情呢樣野, 唔知點解真係整都整唔甩, 有人同我講過話我真係好似我個衰老豆, 其實我廿年都無見過佢, 我唔知點解我會似佢, 基因o既問題掛, 我其實都好唔想自己似佢, 佢只不過係一條仆街, 但係唔知點解自己o既性格係咁, 我有陣時都知自己串, 但係我又講得自己串得起喎, 但係一諗起呢樣野, 我又會諗起我呀媽同我講o既野, 唉~~
聽晚就知道自己o既Result, 唔知點解, 真係好驚, 好驚低分, 硬係覺得自己一個丁都無, Credit都唔方多, 諗翻自己真係入到Uo既話就成廿四歲先畢業, 唉~~





佢送俾我o個條電話繩, 我已經拆o左, 放低o左, 好希望自己真係可以因此將佢放低, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home