↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 7月 23, 2005

又攪到自己唔開心

今日又係要返工, 但係朝早個屋企電話又有問題, 打入同出都唔得, 乜咁架?!?!
放工去o左拎翻部電話, 佢話原來係塊底板有事, 咁都得?! 但係用用下發覺個粒的的有o的唔同以前, 向下o個時勁易禁到佢, 唉~~
屋企, 又只係得一個字, 唉~~
Justin佢今晚又走lu, 佢話佢鐘意o左假髮, 但係唔敢表白喎, 乜咁怕羞架~~ 但係可能唔表白係一件好事黎o既, 起碼唔會俾人拒絕丫, 俾人拒絕係一件好慘o既事......
夜晚, 知道o左書展十點後唔駛錢喎, 咁就一條友自己一個去, 路上見親o既唔係一pair pair就係一班班人咁去, 好少得一個人, 其實我都有諗過叫埋佢一齊, 但係就覺得佢一定唔會去, 加上又咁夜, 唉~~ 始終到而家都係咁鐘意佢, 有無辦法可以令我唔再鐘意佢呢?? 又攪到自己唔開心...... 真係又拿屎上身.
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam
HP: 740HP/D 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 312 + 6 = 318
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C4 New comer of Wanga 加八粒星星
HP: 660HP/D 加三格
 C級◆◆◆◆□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 110

0 Comments:

發佈留言

<< Home