↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 7月 29, 2005

最後一日partical training

今日朝早返去就係磨&磨&磨&磨, 之後又做埋條fiber另一邊o既termination, 今次唔駛用膠水, 但係呢就好易嚮夾o既過程中俾佢甩出黎喎, 有兩個同學都係咁, 之後就咪又係磨&磨&磨&磨, 但係呢個頭好似易磨o的咁喎, 快過之前o的個好多~~ 下晝就係做Testing, Pass到, 好開心~~
但係又要去NWT個focus group, 佢又係話會送野俾我地玩喎, 又聽住先咁啦, 上次o個個到而家都係無影無終, 挑~~
諗翻起個E-Mail突然間好想參加 IVE Outstanding Students Award Scheme(2004/05) 香港專業教育學院傑出學生獎勵計劃(2004/05) 但係呢又覺得自己根本都唔係好勁, 咁我其實應唔應該參加呢, 有成萬獎學金喎, 半年學費呀~~
放學, 玩到激嬲o左呀恆耶~~ Sorry囉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home