↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 7月 25, 2005

指公痛......

今日晨咁早就返學, 但係呢...... 成九點半先開始......
成朝都係無乜點聽過書, 掛住打之前o個篇日記, 呀輝佢又拎o左隻大富翁返黎, 好好玩耶~~ 最抵死o既係有得玩link play, 正~~ 班長佢又返o左黎做佢個Project, 癲佬佢真係好識搵人笨, 竟然叫班長佢地整份Lab Sheet出黎, 但班長佢又無得say no喎...... 但係癲佬佢竟然記得我個名喎, 仲話我醒喎, =.=" 攪到我有滴汗......
晨咁早就放lunch, 有成兩個鐘, 咁就俾墨丸利誘o左去葵興打機, 但係呢佢就係咁放水囉, 我係唔係真係咁屎呀, 要你放水...... 最後戈舖俾人挑, 又係衰自己心急, 唉~~
雖然上晝上堂好爽, 但係下晝就死伙囉, 要夾線, 普通o既Cat5e唔係問題, 而係Cat6線...... 夾到我兩個個指公都好痛呀!!!! 帶o左套都係好痛呀!!!! 慘!!!!
但係好在三條線都係一Take過就得, 幾驚條Cat6唔得呀~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam
HP: 740HP/D 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 318 + 4 = 322
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C4 New comer of Wanga 加大約十粒星星
HP: 660HP/D 加三格
 C級◆◆◆◆□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 110 + 4 = 114

0 Comments:

發佈留言

<< Home