↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 8月 01, 2005

無題~~

尋晚訓覺都訓得幾好, 但係唔知點解又發夢見到佢, 有陣時o的野你越想忘記就越忘記唔到, 咁其實我可以點做呢?? 唉~~
我發覺我真係好想入到大學, 唔係只係想做大學生, 其實我仲有個夢想, 就係可以做到博士, 成為Dr. Han, 不過呢個好可能真係只係一個夢想, 因為, 我可能連大學都未必入到, 入大學真係好難, 要好高分, 下個Sem要讀o既又會好難, 要拎高分跟本唔易, 對自己無信心, 或者我可以搵幾個耤口──屋企人除o左我呀媽之後就無人支持我, 我又搵唔到一個知己, 好多時o的野我就係會放嚮個心度, 表面上我係一個好勁o既人, 好玩得, 好開心咁, 但係其實我只係乜都放嚮個心度, 一返到屋企就成個人都無哂mood做野, 屋企個個唔係面黑黑就係咁單打, 我有時甚至會嚮屋企度眼濕濕, 不過呢o的野又有幾多人知丫, 有陣時我真係覺得好煩, 但係又唔知自己煩乜, 但係就好想一個人靜下, or 搵個人同我傾下, 不過又係o個句啦, 無女朋友同知己, 咁我可以點呢, 咪就係用我自認o既高EQ黎谷翻我o既情緒落去, 但係呢樣野, 遲早谷爆, 到時都唔知點會, 我自己都唔敢諗.
突然間好想搵個人結婚之後同呀媽一齊搬出去住, 唔想再寄人籬下, 好慘, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home